21.12.2007

Kuittitirkistelyä

Minut tähän haastoi kaimani

Katso mahdollisimman tuoretta kuittiasi ja kerro, mitä olet ostanut.

3x 1,04
Rasvaton maito 3,12
Muovikassi 0,13
yhteensä 3,25€
Kerro tämän jälkeen kuitin päiväys ja kellonaika.
20.12.2007 18:30
Kerro sitten asia, minkä unohdit ostaa.
Jos et unohtanut mitään, kerro tuote jonka olisit halunnut ostaa.

En unohtanut mitään, nämä hain ihan asiasta tehden. Suklaata teki mieli, mutta olin urhea enkä ostanut.
Kerro vielä edellisestä postauksestasi lause, joka ei liity mitenkään aiempaan.
Oikein hyvää joulua kaikille!
Kerro kaiken jälkeen vielä, mitä pidit tästä meemistä.
Aikas hassu, ja minun osalta aika tylsä. Oli tylsät ostokset :) Itse asiassa, minun on tunnustettava, että tänään olen ostanut muuta, mutta jos SEN kuitin sisällön paljastan, paljastuu samalla "joulusalauksia".......ja sitähän ei voi tehdä!!!!!
Haasta tähän meemiin neljä ihmistä.
Kati
Tiinuli
Tarja
äiti tai täti(kumpi vain ensin ehtii)


Sorry, this time only in Finnish, this is a meme....

1 kommentti:

satumh kirjoitti...

heh, sulla on sitten maitoa sen mun unohtuneenkin edestä. :)