20.3.2011

Jotain poikkeuksellista

ehei, ei vieläkään!! Ollaan täällä hengissä, mutta totaalinen käsityöPLÄÄH tuntuu iskeneen. Yhden työn olen saanut valmiiksi, mutta sitä ei voi vielä esitellä, kun se menee lahjaksi, ja lahjan saaja saattaa lukea tätä....
Tänään oikein kovasti yritin olla reipas, ja todistaa (itselleni lähinnä) että Isoäidin neliöiden virkkaaminen EI ole vaikeaa, koska minäkin osaan. Ja osasin. Tässä todiste.
Mutta se tuli samantien todettua, että en todellakaan aio tehdä torkkupeittoa näistä neliöistä, en edes patalappua. Virkkaaminen ei vaan ole minun juttuni. Näin.

Mukavaa sunnuntai-illan jatkoa ja aurinkoisia kevättalven päiviä kaikille!!!

4 kommenttia:

MariL kirjoitti...

Hieno neliö! :) Minä taasen olen näihin ihan koukussa, tänäänkin olen kellonympäri vääntänyt noita tilkkuja, nyt olen yhdistämispuuhassa. :)

Pirjo kirjoitti...

Mikä ettei peittoa, tuossahan olisi jo hyvä alku.Enää vaikka 200 palaa.

catariina kirjoitti...

Ei ole virkkaus minunkaan juttu, peukalo kipeytyy eikä voi katsella, lukea tai muutakaan mitään ruudulta. kaksi lasten kevätmyssyä saa mulle riittää, hyvää kevättä sinulle.

Sartsa kirjoitti...

No onhan tää ainakin sinulle vaihtelua sukkiin! :D Tee tyyny.